måndag

skolan idag var bra.
började morgonen med nybakade bullar och
winebröd, fia bjöd mig. hon är så söt och bjuder.
vi gjorde våran muntliga om alvedon idag,
och det gick bra tycker jag.
lite svårt att försöka prata och kolla ut över
alla bara. men vi fick bara postivia kommentarer.
sen efter skolan så mötte vi mathilda och johanna
och tog en fika. det var mysigt och bara sitta där och prata.
sen tog jag och fia bussen hem. eller hon till sig och jag
till mig, men dom gick samtidigt. hihi.

ikväll ska jag plugga, har lite att göra.
åker ju på onsdag oxå.
och jag ska visa att jag faktist kan ta ansvar
och plugga fast jag ska vara ledig.
så ikväll måste jag:
[X] skriva klart min novell, som jag inte börjat med. och lämna in den imorgon.
[/] skriva om mitt drömsamhälle - skola, monarki/republik och styrelseskick.
[  ] läsa alla kaptiteln i branch & produktkunskap
[  ] läsa alla kaptitlen i projekt och företagande
[  ] plugga lite matte

det är vad jag ska göra ikväll,
novellen är viktigast just nu!

NOVELLEN ÄR KLAR, ÖVERLYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0