jaja, uppdatera lite.

nu känner jag att jag glömt min lilla blogg.
jag ska väl kort återberätta senaste dagarna då.

i måndags så träffade jag julia efter skolan.

det blev faktist mest massa snack,

eftersom det var faktist ett tag sen vi va.

och det har vi julia att skylla på.

för hon är dum och hör aldrig av sig längre.

och sen åkte jag hem från henne vi ungfär nio.


i tisdags så åkte jag till tandläkaren efter skolan,

julia hängde med.

då tittade jag bara på det där skiten jag har i munnen,

och sen bokade jag tid för att sätta dit tandställnigen.

och den ska dit den 5 november, så det känns skönt.

för destu fotare den kommer dit, destu snabbare

försvinner den oxå.

efter tandläkaren gick vi till mcd och åt,

mötte sofia och cissi där oxå, så vi åt med dom.

sen lite senare vare bio dags, patrik 1,5.

vi var elva st som gick på den tillsammans,

och filmen var rätt skön. haha, helt okej faktist.


idag så gick dagen jätte fort i skolan, skönt!

sen hämta mamma mig vid duve och så

åkte vi och hälsa på morfar på lövåsen.

senare åkte vi till willys och handla.

och nu ska jag plugga lite snart.


imorgon ska jag va med julia och johanna.

- three WAS a magic number.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0