i sundsvall.

just nu sitter jag uppe i sundsvall i systers lägenhet.

igår gick tåget från vingåker till sundsvall.
jag fick byta tåg i stockholm.
haha, på centralen satt jag vid bänkarna vid
fontänen, då kommer det fram en gubbe till
mig med en film kamera. och han pratade inte
engelska och inte svenska. utan inget alls?
haha, iaf, han gav mig filmkameran och sen
sprang han iväg och så skulle jag filma han när
han gick runt på centralen, HAHA.
och sen så var han nöjd, och då kom det fram
en chnies till mig och gav mig sin kamera.
och så skulle jag fota henne när hon posá vid
fontänen. haha, så stört.
sen iaf, så tog jag tåget vidare till sundsvall.
sov mestadels på tåget.
och syster mötte upp mig där och så åkte
vi till hennes lägenhet, där vi baka pizza och
bullar. och tittade på film. harlod blev det.
haha, världen mes!

nu har jag iaf städat lite i systers lägenhet,
hon är ju på jobbet just nu.
så jag dammsög och diskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0