home today.

idag är jag hemma från skolan.
jag måste faktist erkänna lite att det är mest
för jag var så jävla trött imorse och orkade inte resa
mig upp. men sen när jag vaknade efter jag somat
om hade jag jätte ont i huvudet. som om jag blev
straffad för att jag ljög och sa att jag hade det?
men iaf, idag har jag inte gjort ett skit rent ut sagt.
och det börjar bli tråkigt att inte göra något.
funderar fan på att åka till eskilstuna på ondsag.
ringde nyss julia, så julia läser du detta?! RING NU!
och sen kanske åka bort i helgen?
jag har ju mitt busskort, eller jag köper nytt imorgon.
så då är det ju bara att åka runt lite.
så slipper man sitta hemma.
så lite planer ska jag göra inför helgen.
kanske dags för lite tjejkväll eller fest?
det visar sig väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0