freeedag.

idag så har jag vart i skolan, ovanligt nej.
sista lektionen vart ganska oseriös i datasalen,
haha. det blev lite väl mycket oseriöst. haha!
sen tillslut slutade vi och då hämtade mamma
mig, för vi skulle ner till duve och se om någon
snäll människa lämnat mitt busskort till receptionen,
men nej där vare ingen som jobbade.
så vi åkte och övningskörde.
vi körde i skogen i typ 40 minuter, lärde mig styra
och så. det var nice. ska verkligen komma igång nu.
sen efter det så skulle jag gå till banken och ta
kontoutdrag då står det en kvinna med sitt barn
framför mig i kön. och då hade hon glömt tagit
dom pengarna hon tog ut. så dom satt kvar när hon gått.
samtidigt som jag såg pengarna gick frågan upp
i huvuet: "ska jag ta pengarna och dra?" sedan i
nästa sekund tänker man "hur fan kan jag tänka så
klart jag ska ge tillbaka pengarna."
så jag började springa efter kvinnan, som jag som
tur var kände igen eftersom hon hade en son.
jag gav henne pengarna och hon blev jätte glad
och tackade mig massa.
det är då man förstår att man gjort rätt som gav tillbaka dom.

ikväll ska jag träffa johanna, vet inte vad som händer en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0