*

idag bar det av till lager 157 med lovisa.
det blev lite inköpt, jag lägger in bilder
när jag tagit bilder.
men det var bara basplagg:
* en oversize t-shirt, vit kostade 30 :-
* ett par svata leggings, kostade 40 :-
* ett långt  grått linne, 25 :-
* två par frank dandy trosor, 129 :-
* ett par örhängen, 10:-
väldigt billigt.

sen drog vi hem trodde vi, men vi satt på
eskilstuna tåget istället.
jaha tänkte vi, den här går ju åt fel håll.
så det blev lite shopping där oxå.
för min del köpte jag en jätte mysig stickad
tröja från gina.
stackars lovisa glömde allt hon köpt på lager 157
i eskilstuna, men hoppas hon kan kirra det.

jag hittade en jätte snygg jacka, everst jacka.
imorgon blir en min, okej pappa? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0