'

nu är klockan mycket för min del, jag borde sova.
det är lite läskigt att gå och lägga sig nu, för alltid
när mamma är hemma sitter hon uppe hur länge
som helst och tittar på tv. jag gillar att gå och lägga
mig och det är lite tänt och jag vet att någon är uppe.
men nu när bara pappa är hemma lägger han sig runt
nio-tio, och då är det ensamt att sova.

idag har dagen gått jätte snabbt i skolan,
träffade min saknade sofia som jag inte träffats
sen förra tisdagen.
och sen efter skolan tog jag bussen hem
och senare träffade jag julia.
kunde ärligt talat inte sluta skratta på faktory.
ingen får veta varför, muhaha.
för jag är elak, okej!

jag tittade även på du är vad du äter på kvällen,
alltså jag vet inte varför jag kollar på "fettprogram",
men det är faktist intressant på något sätt och se
hur dom lyckas, samtidigt som det är så jävla
äckligt och se vad dom proppar i sig på en vecka.
man får verkligen insperation till att äta nyttigt och
träna. allt ser ju så himla gott ut ju, så fräsht.
jag skulle vilja börja äta nyttigt, bara mamma fixar
det åt mig. haha, jag är lat fakist!


ser ju faktist ganska förglatt ut, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0