'

idag har jag mått lite dåligt, allt bara för jag var tvungen att bedövas
och dra ut två jävla tänder. fult att svära men jag måste ibland.
jag har vart yr och ovanligt trött, frysit har jag gjort också.
nu tycker ni säkert jag överdriver, men om det så vore.
nu efter sådär 6-7 timmar har bedövningen släppt,
vilket istället resulterade till att det började värka där det
inte längre sitter några tänder.
åh, så idag är mitt humör på topp och jag är överlycklig.

det enda som kan göra mig lite glad just nu är att jag ska
träffa min saknade vännina elin imorgon.
jag känner att vi inte får tappa varandra.

en bild vare ja, annars blir det inget roligt va?
så enjoy, en bild på mig och elin. gammal ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0