'

varför födds inte alla med fina tänder?

fyfan det började med att jag fick komma in en
halvtimma försent, och tandläkaren jag skulle ha
bad inte ens om ursäkt. då blev jag på dåligt humör
för varför jag sitta där i en jävla halvtimma och sen
ska hon vara så spydig? hon mummla bra oxå.
och sen när jag la mig i stolen kom all nervösitet
på en gång, blev skit nervös. och nu förstår jag varför.
började med att ta bedövningsspurta, och eftersom
jag skulle ut med två tänder så vare 6 stick i käften
som gällde. och jag kanske är barnslig eller känslig,
men helvete vad ont det gjorde, tårarna började rinna.
och då blev jag bara ännu mer nervös för att dra ut
tänderna. och hon slet som en galning för att få ut
dom, och jag ville bara därifrån.
när jag reste mig var jag jätte yr, och trodde jag skulle
svimma nästan. känner mig fortfarande lite yr, och trött.
alla känslor kom när jag var utanför tandläkaren,
trodde ärligt att jag skulle börja gråta då.
på tisdag är det dags igen, jag dööör!

och nervösare blir jag inför att sätta dit rälset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0