***

jahapp, tisdag idag då.
vilket betyder jobbigaste dagen i veckan är avklarad.
jag gjorde mitt matteprov som jag missade igår,
och det gick bra ända till dom tre sista frågorna,
blev helt lost på saften och pengarna?
haha, iaf. klarar det gör jag nog iaf.
och seriöst jag hatar engelska mer än ever fan.
världens sämsta lärare har vi, ursh!
han gör ju att man känner sig fett usel,
han suger som lärare, han gör fan det.
dom frågade mig i början om jag var rädd
för att gå på engelska lektinerna för jag är så
dålig, och då svarade jag nej.
skulle dom fråga mig nu så skulle jag säga
att jag vägrade gå på skitengelskan.
jag kan inte engelska, kan han inte fatta det eller?¨
lär mig istället för att bajsa på mig, ursäkta språket.
iaf,
efter skolan va jag med julia, mysigt värre va.
nu väntar jag på att elin ska ringa, jag vil ut!
och nu ska jag skriva klart min novell, eller lite iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0