bloggen

ärligt talat, ibland undrar jag faktist varför jag bloggar.
visst det kan vara skönt att bara sitta och skriva lite
om sig själv en stund, men är folk ens intresserade
av det jag gör om dagarna?
jag kanske ska börja skriva om sånt jag tycker är roligt
att skirva om.
för det första, jag hatar när folk inte lägger in bilder i sin
blogg. för bilder piggar upp inläggen, bara text gör det
mycket tråkigare.
- så mer bilder ska jag lägga in!
för det andra, jag tycker det är roligt att se "dagens outfit"
ni tycker säkert det är jätte barnsligt att jag tycker det är
roligt. men det är kul att få lite insperation och så.
- så kanske ska börja med "dagens outfit"
för det tredje, jag gillar inte att läsa när dagarna är
överdetaljerade, alltså att man skriver verkligen allt.
då blir inläggen långa och tråkiga att läsa.
- så inga överdetaljerade inlägg.
för det fjärde, jag gillar när folk lägger in bilder på
vad dom shoppat.
- så bilder ska in på vad jag shoppat!


och det pinsamaste av allt, aldrig videoblogga!
jag skulle aldrig i hela mitt liv lägga in en liten video
filmad på mig själv och sitta och prata med övertöntig
röst, och berätta om min dag. skriva funkar bättre.

och för att inte glömma designen, jag måste fixa en
fin design. för det gör det lite trevligare att kolla min blogg.

nu så ska jag äta, och sen träffa johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0