....

igår när jag kom hem från skolan åkte jag till salambo med julia
och åt pizza, det var mumsigt som bara den.
sen fick vi skjus hem till mig, julia sov hos mig eftersom mamma
och pappa inte var hemma.
vi gick och la oss ganska sent igår vid typ tolv.
men blev väkta tre gånger under natten av att täcket slets av och
skrik. lite sur man blev fan.
kom iaf upp i tid idag och kom iväg till skolan.
sitter på sista lektionen just nu, som är hotell. igentligen ska jag skriva
om typ någon stenåldersby (?) men hur roligt låter det då?
måste vänta på bussen till klockan tio i fyra för lovisa tvingade mig.
så man får väl ställa upp.
har typ inte haft några lektioner alls idag, så det har vart skönt men endå
lite lame

aja, ska försöka plugga nuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0