torsdag

jaha, torsdag idag, vilket betyder helg snart.
en lektion idag endast, resten av dagen var inställd.
sen åkte jag till tandläkaren och låg där en timma och satte
dit min tandställning på underkäken.
jag fattar inte varför det gör ondare på under än på över?
jag har fått tagit en voltaren för att dämpa smärtan.
och jag ser ut som en robort i munnen (?) snyggt, svar nej.

idag har jag iaf träfffat julia, vilket var ett tag sen ja.
vi satt bara och pratade eftersom vi inte gjort det på ett tag.
senare åkte hon och tränade och då skulle jag åka till
lovisa och färga hennes hår.
men jag orkade inte tillstut.
pluggade lite matte gjorde jag oxå.

men nu ska jag duscha och tycka synd om min stackars mun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0