tisdag

just nu sitter jag här och är sjukt trött.
försökte plugga lite administration men när pappa och hans
vän spelar fifa så gåre fan inte.
dom skriker så jag vet inte vad, och det verkar gå dåligt för hans vän
för det är han som sitter och grämer sig. eller ja skriker ut sin frustation.
och pappa bara garvar. så nu har jag huvudvärk.

iaf, skolan idag var bra. haha, finns vissa som inte sover så mycket?
haha, eller så är vi bara allmänt glada. haha.
sofia skrattade så hon grät, ja verkligen grät när hon läste johannas novell.
och så utbrast hon: Den här är verkligen rooooolig! HAHA, va så jävla kul.
vi hade svenska redovisning idag oxå, jag har inte varit med på någon lektion,
men var med att redovisa muntligt iaf.
haha, lite pinsamt när jag inte kunde utala vissa ord. haha!

efter skolan gick jag på stan och leta present till pappa, hittade inget fan.
sen åkte jag hem till josefin och prata och fika, mysigt.

nu är jag hemma, och ska väl plugga (?)

jag vill bara säga att jag saknar julia i klassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0