sthlm idag

stockholm idag, hittade absolut ingeting.
så det var faktist rätt surt, men det var en hel okej dag.
bara att ingen var shopping sugen eller speciellt pigg.
och haha, det var några "14 åringar" som tydligen vill gå på oss
och dom ba: fjortis, fjortis hela tiden.
så sjukt töntiga, jag menar hur orkar man?
tillslut pallade jag inte längre så jag vände mig om och bara:
"sluta lek!" dom bara: "vadå lek?" jag vill bara säga att dom är
"sååååå tvåtusenfem" med fjortisröst. jag är ironisk.
palla små fjortisungar som tror dom är något och skrek och prata
galet högt gjorde dom oxå.
och på tåget hem från katrineholm satt en kille och råglodde
på mig och julia, ärligt. man visste fan inte vart man skulle titta
tillslut. hatar när folk kollar sådär odiskret.

men nu sitter jag här hemma igen med huvudvärk och lusten
är noll. jag gick upp sju imorse, vilket gör att jag varit vaken i
15 timmar (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0