söndag

igår när jag kom hem, så hade mamma satt upp en liten stjärna i mitt fönster.
det är ju trots allt min mammas högtid just nu. det är denna högtid som hennes
pengar rinner iväg på just allt som hör julen till.
hon går inte att kontrollera på den här högtiden, det ska vara allt.
hela framsidan av trädgården är upplyst av massa ljusslingor och inomhus står
det tomtar på varenda ställe det går att ställa tomtar på.
och i fönstrerna står adventsljusstakarna och det hänger stjärnor och ljusbollar oxå i fönsterna.
ja, som jag sa: okontrollbar! hon frossar i julen.
nu fick ni reda på hur mitt hus ser ut runt jul, om mamma får bestämma, och det får hon.



mitt fönster


juste, mamma köpte svarta gardiner åt mig idag oxå.
eftersom dom bruna var helt slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

liten? Hahahaha!

2008-12-01 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0