söndag

igår som sagt så började det hemma hos lovisa där
vi gjorde iordning oss och sedan skjusade hennes daddy
oss till josefin. kvällen var ruulig. det blev väldigt mycket
dans och skratt. och jag tror dom flesta som var där hade
väldigt kul. förutom dom stackarna som däckade.
det var ju meningen att jag skulle sova där, men lindas
snälla kompis skjusade hem mig till min egen säng.
det var lika bra det, hade inte orkat vaknat någon annan
stans på en hård madrass eller så.
tog inte alls mycket bilder, som vanligt. men det gjorde säkert
någon annan.

idag ska jag baka med min familj, för frida kom hem för
sådär en timma sen. så det står på schemat idag.
kanske sy in ett par jeans oxå.

sedan MÅSTE jag plugga, värsta provet på tisdag för min del.

   
bara egopix på toaletten blev tagna igårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0