skola, rädda mig!

skolan idag gick grymt sakta kan jag säga.
och detta oändliga regn gör en ju nästan deprimerad.
iaf, jag kunde inte somna igår. så jag gick och la mig i soffan
vid två och slog på en film.
så idag har jag varit grymt trött kan jag säga.
och jag somnade på bussen hem.
johanna skulle ha sin vitavecka, misstolka inte.
men hon var sjuk idag, tråkigt.

och nu sitter jag och har tagit en pause från mitt pluggande.
jag pluggar so, gud vad länge sen jag skrev att jag pluggade
när det var fritid.
imorgon ska jag köpa mig en kalender och skriva in alla prov och
redovisningar, och så ska jag få bra betyg.


dags att fortsätta läsa om demokrati, prov nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0