sjuk

idag är jag hemma igen.
vaknade halv nio imorse, gick upp och tog två alvedon och
sen la jag mig och kolla på teve. poff, så somnade jag och
vaknade klockan 1. så himla skönt.
natten har varit en helvetes natt, kunde inte somna förens tre.
och sen har jag vaknat typ varje timma, och haft panik.
vänt mig åt alla håll och mått jävligt dåligt.
ett tag visste jag allvarligt inte vart jag skulle ta vägen.
nu mår jag iaf lite bättre efter 4 alvedon.
min lärare ringde nyss, och han är verkligen jobbig
att prata med i telefon, för han är den segaste man kan
tänka sig. det tog typ 10 minuter för han att fatta att
det var jag som svarade i telefon (?)
och efter 20 minuter var han klar med att berätta om
3 små saker. alla är ju inte snabbtänkta.

nu sitter jag och rensar och sorterar bilder.
det kan ju ta sig ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0