maaah.

ursh, jag saknar den där känslan av inte ha ont i tänderna,
att inte ha massa skavsår i käften.
det svider så förbaskat i kinderna och jag kan inte tugga
choklad för det gör ont, och då blir jag på dåligt humör.
alltså inte för jag inte kan äta choklad utan för att det gör ont,
och jag hatar smärta.
fan, det var länge sen jag vaknade på morgonen och steg upp
med ett leende och tanken: "idag kommer bli en bra dag."
varje morgon är tanken: "hur ska jag orka denna dag?"
jag måste fan börja se allt ifrån ett bättre perspektiv.
jag måste bli positivare och försöka göra saker roliga istället.
istället för att börja allt jag gör med inställningen "detta kommer bli såååå tråkigt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0