jag pallar verkligen inte.

jag gick i skolan till klockan kvart över fyra idag.
jag är sjuk trött på skolan så det bara skriker om det.
jag vill ha lov.
jag har aldrig känt mig så trött och slut i min kropp som jag är just nu.
jag har ont i huvudet för att min syster spelar as hög musik.
jag är på dåligt humör.
jag får panik av att tänka på att jag ska skriva ett referat och plugga.
jag är jämt trött och orkar knappt träffa någon.
jag hatar att jag inte kan tänka positivt.
jag är trött på att du jämt tjatar.
vänta en positiv sak, det är helg om tre dagar <3

min kväll är en dålig kväll, och jag vill lägga mig ner och sova bort mina bekymmer.


men först ska jag baka kladdkaka och dricka saft, det är jag värd fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0