in tha school

sitter i skolan och har rast just nu.
va nyss på linden men där gick brandalarmet igång.
haha, det var ganska klockrent faktist.
för jag, sofia och johanna satt i soffan där och så drog
alarmet igång, vi bara: men orka bandalarm. orka gå ut det
är kallt. och så kom en lärare och bara: UT.
vi bara går ut och en minut efter så kommer två brandbilar.
vi bara: vaaaaa? brinnere på riktigt?
så jävla fula vi är.
fast sen visade det sig vara något som hänt i köket vid en stekning.

idag ska jag träffa julia, det blir jätte mysigt.
för vi har inte varit på ett bra tag.
så jag antar att vi har mycket att prata om.

nu ska jag sluta skriva här och göra något vettigt istället, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0