i can't do this anymore

idag så har dagen varit kind of lame.
jag har inte gjort ett skit rent ut sagt, bara setat vid datorn
och kollat på gossip girl.
senare så bakade jag, mamma och pappa pizza.
och sen tittade jag på idol med mamma.
det blir lätt så när man är sjuk en fredag.

mamma fick mejl från min lärare förut om min frånvaro.
jag hade 26 % frånvaro, fyfan. jag måste skärpa mig.
inte för jag kan göra något åt det, eftersom jag har ju inte
direkt skitit i skolan.
det har varit tandläkaren rätt ofta, och sen sundsvall och sen
har jag ju varit sjuk.
jag hade 50 % i so:n, alltså så har jag missat halva so
timmarna?
jag måste verkligen fixa detta nästa termin.
men fick veta att jag ligger på vg i svenska och info layout,
dom andra ämnerna fick jag inte veta vad jag ligger på.

aja, nog om skolan.
imorgon är det lördag, och då kanske johanna och jakob skulle
komma hit. får se hur det blir med det.


föresten kan jag inte le för jag har blåsor i käften,
det gör ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0