handel (?)

ursh, när man gick på vidåker så längtade man järnet på att få börja
på gymnaset. men vad är det man längtar till igentligen?
jag valde handel, och just nu känns det som ett stort misstag.
jag frågar mig varför? jag tycker det vi håller på med är så sjukt tråkigt.
varje morgon är det en kamp att ens orka gå upp och sätta sig där
i klassrummet med min sjukt tråkiga klass som är helt uppdelad
i sjukt många smågrupper. och ingen snakkar med ingen.
känns inte ens som en klass, och ingen säger ett jävla ljud (?)
alla bara sitter där och lärarna får dra ut ord ur våra munnar.
det är sjukt tråkigt. att vi somnar på lektioner, att vi inte lägger ner
den energi dom vill se. lärare klagar på att vi tar deras energi eftersom
ingen bryr sig och ingen är glad. alla bara sätter sig där och stirrar.
jag är trött på det, jag är trött på handel. vilket misstag jag gjort.
fyfan, idag är jag på dåligt humör och har därför var jag tvungen att
skriva av mig i min blogg om att jag inte gillar handel.
sug linje, sug skola och sug klass. tack det var allt för mig!

en sista sak bara alla nior, välj inte handel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0