HAHA

haha, min syster är väldigt klok. kan inte annat än skratta åt henne.
vi satt och prata om att jag hade ont i tänderna.
ja min syster är 21 år, men ganska trög ack.


sofiebredell' F10 sa:

hha, jo men det är inte så lätt att äta. för min framtänder sitter löst

Frida säger:

vadå sitter löst?

sofiebredell' F10 säger:

dom sitter löst hahhaa

Frida säger:

varför? eller hur då?

sofiebredell' F10 säger:

haha, för tandställningen pcuko .d

Frida säger:

okej.. men de kan ju inte vara lösa...

Frida säger:

då ramlar de ju ur när du tar bort tandställningen..

sofiebredell' F10 säger:

MEN ÅH

sofiebredell' F10 säger:

HAHAHAHA

Frida säger:
va?


fyfan smart är hon fan!


Kommentarer
Postat av: Bea :)

jag måste va lika dum som din syrra, fattade inte :$

2008-11-05 @ 23:27:27
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHAHA! (A)



^^,

2008-11-06 @ 00:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0