torsdag.

finns det något bättre än när hela kroppen gör ont och
du känner dig verkligen som en gamling (?)
ursh, så känns det idag. ryggen gör förjävligt ont och
jag har fortfarande träningsvärk. yes, tack rikard!
föresten måste jag säga att jag är glad att vi inte har
HP1A:s idrottslärare, för hon tyckte jag var töntigt.
visst våran lärare är sträng, men han är vet iaf att vi är 16 år.

iaf, imorse så var jag grymt trött, så jag försov mig.
missade första lektionen, fast det var datakunskap så
det gjorde mig inget. dagen gick fort idag.
efter skolan hade jag planerat att träffa anna, men synd
var så blev hon tyvärr sjuk. så det får bli en annan gång.
så idag har jag bara tittat på film och tyckt synd om mig själv.

imorgon blir det eskilstuna med favoritlovisa, über mysigt skare bli.


typ shoppa lite som kelly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0