tacka gudarna för att helgen är över!

det är fan hemskt hur en människa kan vara så himla krävande.
det är väl till för att det ska vara trevligt när man får gäster över helgen.
men istället så är man nära på att strypa dom allihopa.
ärligt talat, jag mår riktigt jävla dåligt just nu.
För all min kraft är tagen av just bara en jävla person.
ursäkta att ni får läsa det hära, men jag är så jävla orklös just nu.
men du är som en jävla svans som går efter en jämt, väntar t.o.m
på när man duschat klart. snälla vill du bara lämna mig i fred ett tag?
jag fick lixom låtsas gå på toaletten för att jag skulle få andas ett tag.
och inte ens när jag verkligen försökte plugga ville du lämna i fred.
och då var jag nästan nära att få utbrott, men jag lugnade mig.
ärligt det krävs mycket för att hata en människa. men jag hatar dig. jag hatar verkligen dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0