snart nytt år.

jag och min syster har skrivit ett brev till oss själva om vad vi tror
kommer hända det nya året, alltså 2009.
och sen så ska vi på nyår nästa år öppna detta brev.
jag tycker faktist sånt kan vara riktigt roligt.
men jag tänker inte dela med mig om vad jag skrev.

och haha, min syster tycker jag är fett seg på att hitta
en kille. så hon vill tydligen att jag ska börja ragga över
internet (?) vad är det för något skit? sånt gör man bara
om man är desperat. och det är inte jag, inte ännu.
jag känner att han den perfekta, tänker dyka upp när han
vill det. och ja, mina vänner. jag är kräsen, jag är äckligt
kräsen. och vill ha en äckligt perfekt kille.
men han kommer dyka upp, jag kommer vänta på att han
ska dyka upp.
och när jag hittar han, haha. fan då kan jag inte släppa han ju.

mina vänner vill att ett av mina nyårlöften ska vara att
skaffa en pojkvän. men jag tänker inte ha ett sådant löfte.
för om det är meningen att jag ska bli kär, så blir jag det.



föresten på tal om annat, fan va jag är seg? jag är sjukt trött jämt.

Kommentarer
Postat av: johannii

2008-12-27 @ 22:21:41
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0