onsdag

dagen har gått otroligt fort tycker jag fakitst.
det började med sovmorgon, som jag älskar.
lite redovisning på so:n och så. sen fick jag tillbaka
mitt prov som jag gjorde dagen innan,
och jag blev jätte nöjd med resultatet.
jag fick ett poäng i från MVG. Och då sa han att
resultatet kan dras lite i. Så man kan säga att
jag typ fick MVG. Det trodde jag aldrig faktist.
Mina chansingar på dom sista uppgifterna gav
mig faktist poäng. Men vem är igentligen intresserad
av vad jag gör i skolan? typ ingen men iaf.
efter skolan träffade jag elin och så.

två skoldagar kvar <3









Kommentarer
Postat av: ellen

jodå sofie, du va jätte duktig ! (:

2008-12-27 @ 02:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0