nyårslöfte.

jag har kommit på en del nyårs löften för 2009.
vissa delar jag med mig av, vissa känns töntiga att skriva ut.
iallafall, det jag ville säga var att ett av mina nyårslöften är att
jag ska använda min kamera betydligt mycket mer än förra året.
för det första är det ju jätte roligt att ha massa gamla bilder och se
tillbaka på när man blir äldre, men det är ju oxå roligare för er att titta
på min bilddagbok eller blogg när jag visar lite bilder.
det blir mer levande då om man säger så.
så att alltid ha med kameran i fikan, blir ett nyåslöfte år 2009.



(jag är tydligen sur på bilden)

jag kände för att testa jeansjackan idag, det var ju hur länge sen
som helst som jag hade den på mig. och jag saknar ju sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0