mellandagsrea

idag var jag iväg på mellandags rean på marieberg med mamma och frida.
och ärligt talat, när det är rea så är människor fan inte mänskliga.
hela gina tricot bestod golvet av kläder som folk sket i om dom klev
rakt över. dom slet i storlekar och var det fel bara det bara att slänga i
väg det. och köerna gick runt hela affären, så det tog ett tag att stå där.
och på elgiganten var det kö utanför för att kunna komma in.
jag var helt slut efter att shoppa idag. jag vill aldrig mer shoppa på rea.
jag köpte iaf några saker. med men ingeting var på rea, haha.
jag köpte:

* guld hårspänne
* svarta strumpor
* svarta stövlar
* Spets tröja
* en vit spets bh utan band
* en lila spetsbh


så mitt presentkort på gina tricot som jag fick i julklapp hanlades upp idag.

   
Tog inget kort på strumperna eller hårspännet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0