julafton.

ja, nu kan man säga att julafton är över.
nu sitter vi bara här med fulla magar och mår illa.
Jag har bara spenderat hela min julafton med bara familjen.
det har varit mysigt. men vi har ätit mycket godis och mat.
jag är jätte nöjd över mina julklappar. jag fick:

* Godis
* Shower gel från bodyshop.
* Trisslotter - som jag vann hela 50 kr på.
* Frank dandy trosor.
* Sport bh.
* 3 ljus och ett fat till.
* Biocheckar.
* Presentkort gina tricot.
* Presentkort HM.
* Shaker, eller hur det stavas?
* Parfym - escada moon sparkle. jag älskar lukten!
* Gliter örhängen.

* Rakhyvel och en lila siden morgonrock.
- och sen lite till jag flyttar hemifrån.
* Vattenkokare - Obh nordica pianoblack serien.
* Mixer - Obh nordica pianoblack serien.
* Smörgåsgrill -  Skulle vara i samma serie, men blev fel så ska byta.


jag känner mig supernöjd fakitst.

lite julebilder.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0