fittdag!

världens jävla äckel dag idag, den som retats med mig skulle fått en däng.
nej men allvarligt. Jag har vart på ett grymt dåligt humör hela dagen idag.
och föresten så håller jag på att bli sjuk just nu. någon jävel i min sjuka
familj har smittat mig. och nu sitter jag och pluggar det tråkigaste ämnet som
finns och det är turism.
så jag ska nog verkligen inte välja turism i tvåan.
Ärligt, dom tre tråkigaste ämnerna i världen är turism, hotell och datakunskap!
jag skulle fett lett klara mig utan dom.
men grejen är att man vet inte hur roliga vissa ämnen är eftersom allt är typ
upp till läraren.
är läraren dålig så är ämnet bara skit.
och våra lärare är inte så himla bra alltså.
och nu när jag skriver det här är jag på riktigt dåligt humör.
jag behöver ta en pause från skolan och från allt.
bara några veckor, bara åka bort ett tag.
och tänka bort allt, det behöver nog dom flesta.
men just idag känner jag att allt är skit rent ut sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0