tisdag.

just nu sitter jag hemma, har just kollat klart på ett avsnitt av one tree hill. sista avsnittet på säsong ett.
i söndags åkte jag till johanna och där har jag varit sen idag. sov alltså där två nätter. jag vet inte vad jag ska skriva i min blogg just nu, har lite bloggtorka.
imorgon så börjar jag iallafall halv tolv, så det känns great att sova lite fakitst. vaknade faktist två inatt av johanna som pratade i telefon med jakob, och hon sa något i stil med: jakob, jag är trött. klockan är två. TVÅ? trött var jag när jag vaknade till kan jag säga. och dagen innan det så la vi oss tolv eller halv ett. så nu är jag helt slut haha. och idag så har jag vart med emelie. vi tittade på satc filmen, och åt jätte god kladdkaka. fast jag känner att jag behöver vara lite patetisk, jag måååste börja med ett nytt liv. ett nyttigare liv, men varför ska allt sött vara så gott? men jag ska försöka bestämma mig att sötsaker inte längre ska få slinka ner i min mage, och självklar så mååååste jag börja motinera. någon som är på eller? eller är det bara jag?

ibland känns allt meningslöst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0