sundsvall day 2

jag sitter just nu i systers lägenhet i sundsvall. jag och linda kom hit med tåget igår. idag har vi hunnit att kolla läget i sundsvalls centrum. och där inhandlades en blommig kjol, korall färgad body, vit blus, grön sjal, svart lackbälte, tjocka leggings och en vit spets bh. om jag inte minns fel så var det allt. och bilder kommer när jag är hemma, för jag glömde min kamerasladd. dumt av mig.


juste, igår cyklade jag och frida till lidl för att köpa godis. ja lidl, skratta inte. men det var närmast dit. och fyfan vissa är ju bara föööör snåååla. det var en gubbe som diskuterade med tjejen i kassan om ett kaffepaket. han sa att det var extra pris och att kaffet kostade 19:90. tjejen i kassan var säker på att det inte gjorde det, och det gjorde det inte heller. och då slänger gubben iväg kaffet och skriver: JÄVLA LURENDREGERI. ursh! men hallå? snälla. man får väl läsa lite bättre. man behöver ju inte få spel för ett kaffe, plus att han hade skapat en redigt lång kö. sluta drick kaffe om du inte vill betala vad det kostar!


Kommentarer
Postat av: Bäzz

Det är något skumt med din header..

2008-08-12 @ 17:10:44
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0