onsdag

nu har jag nyss kommit hem från katrineholm, som jag sa i tidgare blogginlägg så skulle jag träffa anna efter skolan.
men innan jag gjorde det så var jag i skolan, dagen gick otroligt fort. klassen hade två diagnoser, båda gick inte så jättebra direkt, iaf inte för min del. sen vare första gympalektionen, helt okej faktist. jag skrattade åt hur dålig jag är! jag kan inte ens kasta en frisby, jag kände mig rätt dålig! men det var ju bara att roa alla andra då... haha.
senare så träffa jag anna, vi gick ner på stan och så. anna skulle leta present till sin pappa. och hon hittade en oxå. sen cyklade vi djulörundan. det regnade men det var skönt endå. sen tog jag 20:55 bussen hem. det var jätte trevlig och träffa anna, för det händer ju för sällan.

funderar på att sova, jag dör snart av trötthet. skolan tar kål på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0