morgon

imorse vaknade jag av att min hund tittade rakt på mig med sina söta ögon och gnällde. så då var jag tvungen att klappa på han, och då sluta han gnälla. han var jätte söt. efter ett litet tag gick jag upp. och åt frukost och fixa mig och så. idag börjar ju som sagt kl halv tolv. och min buss går elva, så jag hoppas att jag ska hinna in i tid faktist. annars så hoppas jag att mina mentorer accepterar dom få minuterna jag kommer komma sent. idag efter skolan ska jag träffa anna, och det var jätte länge sen, så det ser jag faktist fram emot :) nu ska jag sluta skriva.

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Björnes magasin? Bra eller dåligt barnprogram? Ha det guld!

2008-08-27 @ 10:34:49
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0