min dag - one tree hill.

det är igentligen sjukt att man kan gråta så mycket till en serie, som jag nyss gjort till one tree hill. det är ju inte änns verklighet? jag håller på att laddar ner alla säsongerna, men är fortfarande på säsong ett. och jag kollade nyss på avsnittet när lucas ligger på sjukhuset för att han och kieth har vart med om en bilolycka. och jag grät typ hela avsnittet, kalla mig larvig. men det var sjukt sorligt ju! det ska vara peyton och lucas, dom är så menade för varandra. jag vill oxå vara menad för någon, och jag vill att någon ska menad för mig. men jag antar att det kommer någon gång, man får väl ha tålamod.

 

nej, jag råkade läsa att lindsey och lucas kommer gifta sig! FAN, det ska inte vara dom två.


Kommentarer
Postat av: julia

sofie, sluta se serien nu innan det är försent ;)

2008-08-23 @ 15:31:00
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Vafan!! Bara för att du råkade läsa det så behöver du ju inte skriva ut det så alla får reda på det!! :-O

2008-08-24 @ 17:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0