inte på topp.

ärligt, jag är på världens sämsta humör. så retas inte med mig just nu säger jag bara!
igentligen vill jag bara gråta och tycka synd om mig själv. även fast det inte hänt något, jag vet inte varför jag känner såhär. men hela jag är slut, och jag mår inte bra känner jag. det kanske är för jag sovit för lite?
iaf så kom mamma nyss ner och blev hysteriks för en ledighetslapp, och det var verkligen inget för mitt humör. jag funderar på att dra täcket över huvudet och gömma mig för ett tag.  exakt så känner jag, att allt är skit. men bara för tillfället.


jag antar att alla har dåliga dagar ibland.

Kommentarer
Postat av: julia

du ska inte må dåligt, prata med mig om det är något.

bästavän <3

2008-08-27 @ 21:13:39
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/
Postat av: julia

du ska inte må dåligt, prata med mig om det är något.

bästavän <3

2008-08-27 @ 21:15:21
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0