helg äntligen.

nu har dom första två dagarna i skolan gått. och aldrig hade jag kunnat tro att jag skulle kunna vara så här trött. jag måste berätta att jag la mig halv nio igår och somnade på en gång. så blir det när man får sitta och lyssna på inormation hela dagen som inte änns är intresserad av. iallafall, vi har fått vårat schema idag och vi har ändå rätt soft schema. sovmorgon på onsdagar tll 11:30, kan det bli mer skönt? min klass är väl kanske inte den bästa, men det känns väl alltid så i början? när alla inte börjat lära känna varandra och ingen vågar prata? jag lovar tystaste klassen ever just nu iaf. jag hamnade iaf i HP1B, men det kanske inte säger er så mycket.

nej, nog pratat om skolan. nu är det den helg jag längtat efter, så nu tänker jag bort skolan för två dagar. och går och lägger mig ist, nu vill jag sooova ut!

Kommentarer
Postat av: B

Aaw har lilla "syster" blivit stor nu :P haha..

2008-08-23 @ 11:53:13
URL: http://www.nogg.se/bellangusten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0