fredag

idag hade jag sovmorgon, inte så ovanligt denna vecka. och sen vid elva drog jag till tandläkaren, johanna hängde självklart med mig. där satte jag dit gummisnoddar, och ni anar inte hur irriterande det är att ha dom mellan tänderna. och det gör lite ont faktist. en tand flyttade sig på en gång, så det känns lite kontisgt. jag vill bara få bort dom.
sen efter skolan så träffade jag upp julia på stan och gick till belle shoes, där hade dom rea, 70 % på allt. så jag köpte en väska och ett par nya skor. dom var jätte söta! jag lovar att lägga in bild på det så fort jag har tid att ta kort. sen tog vi bussen hem. och dagen har spenderats genom att vara på faktory, gå promenad, prata och köra "ölspelet". haha. jätte rolig kväll med mycket skratt, vet att vi skrämde några med våra sms. haha.

imorgon ska vi upp till stockholm, det blir jätte nice. ska ta tåget klockan 08:57, och sen ska vi gå  på stan och senare gäller nrj. vi vet ännu inte säkert hur vi kommer hem, men som jag sa: det löser sig alltid.


Kommentarer
Postat av: julia

kuuul att jag blir sjuk under natten och har varit vaken sen halv 5. PUSSPÅSÅNT!

vi ses på tåget ;)

2008-08-30 @ 07:56:01
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0