flygvärdinna?

haha, pappa har bestämt min framtid. tydligen, eller tror han. och varje gång han går förbi mig så säger han det till mig.

på handel, och på nästan alla linjer, så väljer man inriktning i tvåan. och då kan jag välja mellan administration och turism. pappa tycker jag borde välja turism och sedan bli flygvärdinna. han sa att han kunde se mig framför honom som flygvärdinna. och jag känner att det är så inte jag. själv har jag faktist planer på att gå administration, eftersom det känns som turism inte är min grej riktigt. fast jag har inte hittat min grej ännu inte igentligen. men man har ju sina ideer ibland. fast många av dom ideerna flöt ut i sjön när jag valde handel framför media. om ni undrar varför jag gjorde det valet, så vet jag faktist inte. jag har länge stått mellan valen, och alltid undrat. men tillslut blev det handel, kanske för jag längst in ville det mer, eller för tryggheten? jag vet inte, men just nu känns det rätt bra.

men flygvärdninna nästa? nej, jag tror faktist inte det pappa. så dröm vidare! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0