......

så här ser det ut..
jag har absolut ingen lust att gå till skolan, slutar alltid så grymt sent och jag hatar lektioner. och imorgon har jag sovmorgonen vilket jag alltid älskar! och sen ska jag till tandläkaren, vilket är mindre kul. eftersom jag inte har en anning vad jag ska göra, tror jag skulle sätta dit gummisnoddar. och för den som inte vet, så är det snart tandställning som gäller för min del. jag slutar halv tre imorgon, vilket är helt okej. som jag känner just nu. jag skulle igentligen ha dragit till johanna men eftersom min kära syster fyller år imorgon, så ska jag vara så snäll och ta hand om min hund på kvällen. så min kväll blev förändrad, så nu ska jag sitta hemma med julia istället. vilket inte heller är så fel, eftersom vi aldrig ses nu när skolan är igång igen.
och sen är jag less på att jag ska klippa mig på måndag kl fem, och jag ville klippa mig innan jag tog skolfoto, och det görs på måndag halv tre. och jag hatar alltid att ta kort. för det första så är man överstressad vet inte vad man ska ha på sig eller hur man ska fixa håret. och lika mycket som man gör till sig lika misslyckat blir det varje gång. men det är ju i skolkatalogen man blir utpekad och det är i skolkatolgen alla kollar. så ett år kan man kanske lyckas? kanske? bara lite?

nu ska jag duscha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0