:|

jag måste bara säga hur mycket jag hatar otrogenhet. och jag hoppas att jag själv aldrig får uppleva det. om man är i ett förhållande så är man det för att man älskar den andra personen, och om man verkligen älskar en person så ska man hålla sig till den. nu kommer säkert många av er som vart otrogna säga; att när man får uppmärksamhet av en annan kille kan man bli fast för det och falla för frestelsen. men älskar man verkligen någon, så sviker man inte den. och man vill inte heller svika den, och tänk er nu: hur skulle ni själva känna om någon var otrogen mot er? jag lovar att ni skulle bli så jävla sårade. så tänk innan ni handlar, var inte så jävla egoistiska. tänk på att ni sårar någon som ni älskar eller som ni har älskat. ni får någon att känna att den inte räcker till, att det är den det är fel på. men igentligen är det fel på er! det är så jävla fel på er.

ni får säga vad ni vill, detta är iaf min åsikt.
och jag vill bara vara klar med att detta aldrig har hänt mig, och jag hoppas aldrig att det händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0