31 mars.

jaha, och där var de slut på denna månad. tänk vad fort dagarna går! och just nu, inte mig emot alls. har en hel del att se fram emot. jag och agnes har nämligen bestämt att vi vill fira valborg ordentligt i år. och detta görs inte bäst på hemmaplan, utan vi ska dra upp till uppsala. känner att de är dags att prova de! alla säger ju att de är "the place to bo" när man firar valborg. sen har vi också bokat våra flygbiljetter till Aten. woooho. vi åker alltså 18 juni-3 juli, så vi ska alltså "fira" midsommar i grekland istället. Vi ska båtluffa, vilket innebär att vi ska åka runt till olika öar. och de vi vill besöka är mykanos, santorini, paros och Ios. sen kan ju självklart saker ändras. men vi startar och slutar i aten iallafall. alltså jag är så förväntansfull. men tanke på hur kul vi jämt har tillsammans, så kommer de här bli världens äventyr. kommer få se mycket av grekland i år, då en av mina andra bästa vänner flyttar till rhodos nästa vecka. och henne vill jag självklart hälsa på! känner att de är dags att jag hälsar på henne på en av hennes utomlandsbostäder. jag skulle även vilja hinna med en resa i vår också. först var jag sugen på london, men dit ville inte linda förens i höst. och då funderade jag lite på om jag skulle åka till Malta och hälsa på mina nya bekantskaper där. flygbiljetterna dit var ju inte så pjåkiga just nu. ah, herregud. jag och mina resplaner hit och dit. hoppas jag får jobba ordentligt så jag kommer iväg på allt jag vill. Jag och jullan har bestämt att vi ska fortsätta våran tradition med att åka till västkusten i sommar, denna gång är siktet inställt på Varberg. då vi båda aldrig besökt de stället, men hört väldigt gott om det. jag vill även till gotland och kallis. alltså bilder därifrån är ju helt magiska. jag har så mycket planer. blir lite lagom med jobb i sommar, precis så som jag vill ha de. ni vet, jag jobbar ju inte i onödan på sommaren lixom. 
 
var meningen att jag skulle berätta vilken bra helg jag haft, men hamnade på sidospår på en gång. har iaf haft en kanonhelg. jag och lisa blev bjudna på jättegod mat hos agnes i fredags. och i lördags blev jag bjuden på en riktigt superfrulle av agnes innan jag åkte till norrpan och gick på inflyttningsfest hos nella som slutade på puls. och kvällen var jättekul. drack dock äcklig tequila som vanligt. att jag aldrig lär mig. var iaf kul att hänga lite i norrpan, man saknar de ibland fakitskt! sen på söndag, hängde jag med agnes och drog till olympos och käkade. sovlaki of course, guuu vad jag längtar till greece.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

❤️❤️❤️❤️

2015-04-04 @ 19:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0