M Å N D A G

jaha, länge sen sist.
vad har hänt?
sommaren har börjat närma sig, eller ja de är faktiskt officielt sommar idag. men vädret är inte som de bör.. de är kallt och regnar mycket. jag vill ha fint och värme nu.
igår var jag och agnes och premiärade på smultronstället. supermysigt! vi strosa runt i söderköping och sen slog vi oss ner och åt glass. vi hade tur att vi hade fakitskt sol mestadels. så vi valde att sitta ute. de är verkligen sommarkänsla att åka dit. en perfekt söndag helt enkelt.
annars så har sommaren börjat planeras, sommarschemat har jag fått. inte så att jag skutta direkt, då jag jobbade tre av fyra helger i juli. och de ville jag ej. men man får göra de bästa av situationen. jag och julia bokade lite spontant summerburst häromdagen. haha. utan att ens veta var vi skulle bo eller vilka dj:s som kommer.. haha, älskar när man bara kör. iaf, lyckades vi få tag på ett boende fast de bara är två veckor kvar. men de var väl i princip bland de sista lediga rum som fanns kvar i sthlm den helgen. iaf, så är jag grymt peppad och tror att vi kommer få de sjukt skoj. det blir även grekland om bara 17 dagar!! oh herregud. väskan måste införskaffas, annars äre bara att packa och dra. de blir varberg en weekend i juli när jag kommit hem. sen i augusti blir de förhoppningsvis island festival i karlstad. och då hoppas jag att vi har våran lägenhet. de är de planerna jag har än så länge. men mycket spontana trippar lär de bli.
annars då. så var jag i nyköping förra helgen och träffade en sjukt saknad vän som jag lärde känna i malta. jag insåg inte hur mycket jag saknade henne förens jag väl fick träffa henne. hon är bland de skönaste tjejerna jag träffat! vi skrattar sjukt mycket ihop och hade svinkul. hon visade mig vad nyköping hade att erbjuda. och de var en sjukt kul kväll. jag är så glad över de jag hann lära känna i malta.
sen så förra måndagen gjorde jag en sjukt häftig sak. och jag fick reda på väldigt mycket spännaden om mig själv och mitt liv. och jag fick en rejäl spark i arslet. jag behövde verkligen de där samtalet. att bli puschad i rätt riktning! jag behöver förstå att jag kan om jag vill. och den ända som inte tror på mig är jag själv, och de måste jag ändra på! jag ser fram emot hösten. då ska jag verkligen ändra mitt liv på många sätt. inget får gå fel!


Nu ska jag inte skriva längre för mer orkar man inte läsa. jag ska försöka blogga mycket i sommar. för de är så roligt att läsa tillbaka vad man gjort under sommaren. för de är ju nu man börjar leva!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0