Onsdag, 21 januari.

 
åh, jag vill bara skutta fram! jag är så glad. idag gjorde vi sista planeringen. och i helgen bokar vi resan. en månad, en hel månad i värmen. bara slappa, sola, bada, dricka goda drinkar. även fast vi drar om 17 dagar, så kan jag knappt bärga mig. folk frågar hur jag ens har råd att göra allt jag gör jämt. och ärligt talat så förstår inte jag det heller. jag har inte ens fått en ordentlig lön sen i september. och det är ju ett bra tag sen. plus att jag var i malta i två månader och var arbetslös. nå.. jag är väl bra på att spara kanske. eller så är det för att jag jobbar ganska mycket när jag väl är inne i en jobb-period. som längst har jag jobbat 16 dagar i rad i våras till exempel. jag hoppas att jag alltid kommer kunna unna mig resor när jag känner för det. för det är så otroligt nyttigt att lämna vardagen för en stund, bara rå om sig själv och uppleva andra delar av världen. just nu är jag nästan till och med lite avundsjuk på mig själv. MEN jag är nog inte de när jag kommer hem, för då kommer jag vara lite fattig.. men det äre helt klart värt. pengar kommer och går. man jobbar och sen spenderar man dom. som de ska vara. aja, nu ska jag sluta skriva här. puss och kram. ps. va spontan, det brukar alltid sluta bäst då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0