SÖNDAG

Kan inte mer än säga att jag haft en supermysig helg, helt fri från jobb och från alkohol. I fredags så var jag & Agnes hemma hos Lisa och grillade, första grillningen för i år. Och de var så himla gott. Sen avslutade vi kvällen med sällskapsspel, alltid lika kul. På lördagen drog jag till solariumet, måste ju hålla kvar min färg, får allltid höra att jag är så brun, så nu tänker jag inte bli blek förns i vinter igen. På kvällen kom Lovisa och Sofia hit. Blev även grillat idag igen. Man kan aldrig få nog när man väl börjat.. Sen åt vi kladdkaka som jag bakat, har nog inte ätit någon jag var på Malta. Så de var smaskens. Så pratade vi ikapp om allt som vi missat i varandras liv och även massa roliga gamla minnen. Oh vad vi skrattade! Tänk vad mycket knäppt man gjort! Och idag så har jag hängt hos min syster och ätit pizza, samt glott på film. Så jag har som sagt haft en mysig och lugn helg. Imorgon är det jobb som gäller, så uppstigning vid 06.

Nu börjar alla vår och sommarplaner dyka upp. Och de ska bli riktigt kul, nu känner man sig lite levande igen! Och helt plötsligt blev jag också väldigt sugen på summerburst.. Fårse om någon annan också är, tänkte ju faktiskt att jag inte skulle gå på någon mer housefestival men de rycker lite i housetarmen iaf.. 

Men nä, nu ska jag sova. Puss och kram. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0